Monday, 22 September 2014

Ciri-ciri kolagen terbaik

Sumber Shaklee punya kolagen adalah dari sisik ikan merah. Macam ni lah rupa ikan merah tu. What's so special about this fish? Yang tu lah yang akan saya kongsikan dengan korang semua ni..jom baca apa yang istimewa sangat ikan merah ni.


Sisik ikan merah atau Red Snapper Scale (RSS) adalah SUMBER TERBAIK kolagen kerana ia merupakan kolagen yang TAHAN LASAK. Ikan merah ini asalnya dari laut sedalam 5000m dari dasar laut dan bebas dari pencemaran air. 

Persoalannya kenapa kita perlukan kolagen yang tahan lasak?

Sebab kolagen merupakan tisu yang mudah rosak dan kendur akibat tindakan tekanan dan bahan kimia. Kolagen yang baik adalah kolagen yang mampu menahan tekanan dan mempunyai DAYA ELASTIK yang TINGGI.

Apa pula ciri RSS ni?

+ Sangat elastik ~ kadar elastik yang sangat tinggi
+ Sangat lasak ~ mampu menahan tekanan berkapasiti 60pound
+ Kadar kelembapan yang tinggi
+ Kepaduan sel yang sangat tinggi
+ Molekul yang halus dan sangat mudah diserap



Ini lah sebabnya Shaklee memilih sisik ikan merah (RSS) sebagai sumber kolagen terbaik abad ini yang mengandungi 400mg kolagen RSS!!!

Sekarang dah terjawab dah kan persoalan ciri-ciri terbaik kolagen. Kesemua sifat tu ada pada Shaklee punya kolagen. Bukan sebab saya distributor Shaklee saya cakap gini tapi memang ia sudah terbukti beb..

Cakap lebih-lebih tak guna, korang sendiri kena cuba dulu baru komen!









Puan Hani| Shaklee Independent Distributor [ID: 883549] |
Whatsapp.Call.SMS : 019-3630891

0 comments:

Disclaimer

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsikan dilaman ini bukan bertujuan merawat,mencegah,mendignose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat dari pakar kesihatan.

Copyright © Diary of My Life | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com