Monday, 29 September 2014

Harapan Baru Pesakit Saraf

Vivix antara produk exclusive Shaklee. Sebab apa? Sebab ramuan semulajadi 4 bahan terbaik iaitu anggur muscadine, purple carrot, elderberry, dan polyganum cuspidatum. 


Kagum kejap bila tengok efek kat semua pengamal Vivix...yelaa ada yang minum Vivix untuk penyakit jantung, strok tapi bila kita amati betul-betul wajah diorang pun ikut sekali berubah bukan saja lebih sihat tapi dekat wajah diorang tu memang nampak awet muda, walaupun usia cecah 50an tapi still nampak macam 30an..


kulit tegang bersinar-sinar...sihat..so memang betul la Shaklee claim anda mampu kelihatan 25 tahun lebih muda hidup 25 tahun lebih lama..wahhh memang ia betul-betul menjadi kan.


Kalau tak percaya cuba tengok gambar kat bawah ni..



Gambar kiri (sebelum): 
Gambar kiri tu sebelum Mak Tom jadi pengguna Vivix. Kulit berminyak, kusam, wajah ofcos la nampak lebih tua. Umur 70 kot. Tona wajah yang tak sekata dan berjeragat. 

Gambar kanan atas:
~Waktu ni beliau telah minum 2 botol Vivix. Kulit sangat ketara tidak berminyak. Paling ketara kat leher beliau. Leher tegang dan rata..takde dah lembik-lembik macam leher ayam tu..amazing kan?

Gambar kanan bawah:
~ 8 bulan sebagai pengamal Vivix. Kulit totally glowing dan rata. Leher yang sangat ketara licin, gebu je..kedut berkurangan. Gambar ni nampak macam 40an..serius amazing!!


Yang ni pulak saya nak kongsikan satu lagi testimonial vivix Shaklee. Ini kisah sifu saya mama Zura dan umminya yang ada pembagai masalah kesihatan. Setelah 15 tahun berikhtiar akhirnya berjaya sembuh sepenuhnya dengan Vivix je. Semuanya dengan izin Allah jua..

Klik untuk gambar lebih jelas

Vivix ni tonik ajaib sebab ia mampu mengubah tahap kesihatan anda sehingga 360 darjah. Overclaim tak? tak lahhh...memang betul sebab dah banyak testimoni berkaitan masalah kesihatan yang sembuh selepas mengamalkan Vivix...SLE, gout, darah tinggi, kencing manis, strok, jantung, masalah sexual..wow banyak lagi nak sebut kat sini. Harga dan kualitinya setaraf. yang masih sihat mungkin tak nampak kesannya tapi cuba lah beri pada orang tua masing-masing. Nak-nak lagi yang ada macam-macam penyakit tu. Biasalah dah tua kan..Mencegah lebih baik dari mengubati. Takmo lah umur 40 tapi orang ingat macam 60 tahun..ehehehe..Vivix best..ianya tonik awet muda..=)


Puan Hani | Shaklee Independent Distributor [ID: 883549]
Whatsapp: 019-3630891| Email: healthybeuti@gmail.com

0 comments:

Disclaimer

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsikan dilaman ini bukan bertujuan merawat,mencegah,mendignose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat dari pakar kesihatan.

Copyright © Diary of My Life | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com