Thursday, 21 August 2014

Tips Penjagaan Kulit


Nampak tak gambar kat atas ni? Perasan tak kulit beliau makin cerah? Nak tahu rahsia kulit makin cerah dan anjal? Produk Shaklee dah tentu laahhh...nak tahu tak apa produk beliau guna? Jom baca:-



tips kulit cantik gebu
Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser NutriWhite

+ Membersihkan dan menyegarkan kulit
+ Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel kulit mati dan menegangkan kulit
+ Alga hijau menyahtoksin dan melembapkan
+ Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen
+ Lembut dan menyegarkan





ESP SHAKLEE

Energizing Soy Protein (ESP)

+ ESP merupakan satu-satunya produk di pasaran yang mengandungi 9 jenis asid amino yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.
+ ESP diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
+ ESP merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan,mengembalikan kecerahan kulit dan kepejalan otot,mempercepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.




Kelebihan Vitamin C
Sustained Release Vitamin C 500mg

+ SR Vitamin C Shaklee merangsang peAmbentukan kolagen,ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
+ Vitamin C Shaklee meningkatkan sistem imun tubuh dengan membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman,mengurangkan simptom flu dan selsema.
+ Pengambilan vitamin C setiap hari mampu mencantikkan kulit dan menjadikan kulit lebih cerah,melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.


Sekarang u all dah tahu kan apa rahsia si cantik ni memiliki kulit yang lebih cerah dan licin. Tiga produk ni je yang dia guna. Dengan harga yang mampu milik kini semua orang mampu untuk memiliki kulit secantik ini. I tengok pun terus jadi esaited.hehe..

Salam sayang....hani










Puan Hani| Shaklee Independent Distributor[ID:883549]
Whatsapp: 019-3630891 | Email: healthybeuti@gmail.com

0 comments:

Disclaimer

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsikan dilaman ini bukan bertujuan merawat,mencegah,mendignose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat dari pakar kesihatan.

Copyright © Diary of My Life | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com