Friday, 4 April 2014

Promosi April Shaklee Ostematrix~ Bukan sekadar kalsium

Selamat petang semua...petang-petang ni saya nak umukan promosi Shaklee bulan ni...promosi April'14  ialah Ostematrix Buy 6 FREE 1! Grab it now!!


Promosi April....


Saya nasihatkan kawan-kawan supaya jangan pandang remeh dengan keperluan kalsium oleh badan kita yer..jangan bila dah tau sakit belakang..sakit pinggang atau pun tulang dah retak haa masa tu la baru sibuk cari susu cari supplement kalsium....Tulang merupakan struktur penting dalam tubuh badan manusia..tulang juga menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru,jantung,hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot secara bebas. Kalau nak tahu..jisim tulang berkembang ke tahap maksimum pada umur 28 tahun..selepas 28 tahun jisim tulang kita akan semakin berkurang..bila kita tak top up kalsium ke dalam badan kita lama kelamaan tulang kita akan jadi ringan dan rapuh..lama kelamaan akan patah..cuak pulak kan..dah la saya ni sebenarnya memang ada masalah tulang..sakit belakang paling ketara selepas melahirkan anak kedua..trauma jugak la masa tu..huhuu...

Kelebihan Ostematrix

Ostematrix membekalkan nutrien -nutrien harian termasuk kalsium yang yang dapat membantu dalam penbentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D, dan mineral zink tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Tablet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga sangat mudah ditelan. Tiada perasa tiruan,pemanis atau bahan pengawet tambahan.











Puan Hani | Shaklee Independent Distributor [ID: 883549]
019-3630891 | Email: healthybeuti@gmail.com
FB: www.facebook.com/nadhirahani

0 comments:

Disclaimer

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsikan dilaman ini bukan bertujuan merawat,mencegah,mendignose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat dari pakar kesihatan.

Copyright © Diary of My Life | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com