Tuesday, 12 November 2013

Ajaibnya Basic H

Apa itu Basic H? Basic H ialah sejenis cecair likat yang mempunyai pelbagai fungsi. Nak cuci toilet saya guna Basic H, cuci botol susu anak saya guna Basic H,cuci ikan,sayur,buah-buahan pun saya guna Basic H. Baru-baru ni anak lelaki saya demam saya letakkan setitik Basic H dalam kolam bagi dia mandi. Lepas mandi saya ukur suhu badan dia Alhamdulillah dari 38C dah turun kepada 36 darjah Celcius. 





Basic H 1001 kegunaan



Basic H wajib ada satu botol dalam tandas dan satu saya letakkan dekat dapur rumah saya..ala-ala pembersih serbaguna 1001 kegunaan gittew kan..hehe..jom kita berkenalan dengan Basic H 



~ Basic H mempunyai kepekatan yang tinggi - 16oz boleh membuat sehingga 48 gelen pembersih berkuasa apabila bercampur dengan air.



~ Berkuasa menghilangkan kotoran,gris,dan kotoran dari permukaan mana-mana boleh dibasuh, di dalam dan keluar,cairkan mengikut arahan kat belakang botol tu..senang je..=)



~ Tiada bilas,tiada sisa, formula bebas coretan.

~ Tanpa bahan toksik (natural siapa tak suka kan)
~ Asli
~ 2 kali ganda berkesan dari pencuci biasa
~ Biodegradasi


Macam mana cara guna Basic H ni? 


+ 16 oz botol kecil ini boleh menghasilkan 48 gelen bancuhan yang selamat,benar-benar berkuasa

+ Untuk pembersihan biasa,tambah 1/4 sudu dalam 16oz air
+ Untuk tingkap dan cermin,tambah 1-2 titik ke dalam 16oz air
+ Untuk nyahgris, tambah 1 1/2 sudu teh ke dalam 16oz air
+ Untuk kerja yang lebih besar, tambah 2oz ke dalam 1 gelen air.


Senang je kan..bau dia pun wangi sangat..hanya letak setitik dalam kolam dah berbuih sekampung..anak saya memang taknak keluar kolam dah lepastu..hehe..















Puan Hani | Shaklee Independent Distributor [ID: 883549]
019-3630891 | healthybeuti@gmail.com

0 comments:

Disclaimer

Segala testimoni atau penulisan tentang produk yang dikongsikan dilaman ini bukan bertujuan merawat,mencegah,mendignose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat dari pakar kesihatan.

Copyright © Diary of My Life | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com